2021-12-14 08:00Lehdistötiedote

Esittelyssä uudet ja erittäin kestävät työkalulaukut

TyökalulaukutPidä työkalut ja tarvikkeet järjestyksessä kätevien työkalulaukkujen avulla.

Uudet RYOBI®-työkalulaukut on suunniteltu kestäväksi vaativiin työolosuhteisiin. Laukut suojaavat tehokkaasti työkalujasi ja niitä on helppo kuljettaa mukana sääolosuhteista riippumatta.

Laukut on valmistettu 600 denierin materiaalista ja taskujen materiaali on 1680 denieriä. Taskut ovat kolme kertaa kestävämpiä kuin yleisesti käytetyt taskut. Ryobin työkalulaukut kestävät riippumatta siitä, miten usein niitä käytät. Vedenkestävien ja tukevien polypropeenipohjien ansiosta sadekaan ei haittaa.

Kätevät säilytysratkaisut

Kun tarvitset pehmeää säilytysratkaisua, jossa työkalujen ottaminen ja takaisin laittaminen käy helposti, 38-litrainen suuri avoin laukku (RSSLOT1) ja 17-litrainen pieni avoin laukku (RSSSOT1) ovat täydellisiä vaihtoehtoja. Työkalut ovat niissä helposti saatavilla aina kun niitä eniten tarvitset. Lisäksi laukuissa on pehmustetut olkahihnat, vahvistettu ruostumattomasta teräksestä valmistettu kahva ja ergonominen kädensija, useita ulkotaskuja ja joustavat sisähihnat.

Pienessä avoimessa laukussa (RSSSOT1) on säädettävä ruostumaton teräskahva. Myös suuressa avoimessa laukussa (RSSLOT1) on tukeva ruostumaton teräskahva sekä lisäksi hihnat vesivaa'an turvallista kuljettamista varten.

Runsaasti säilytystilaa

Pieni ja keskikokoinen työkalulaukku ovat täydellisiä jokapäiväiseen käyttöön. Ne ovat kaikkein helppokäyttöisimpiä ja kätevimpiä pehmeitä säilytyslaukkuja. Molemmissa laukuissa on sisäpuolella työkalulenkit, vetoketjullinen etulaukku, pehmustettu hihna ja vahvistetut kahvat, jotka parantavat käyttömukavuutta liikkeellä oltaessa. Molemmissa laukuissa on kätevä mittanauhapidike.

Pienessä työkalulaukussa (RSSSTB1) on 22 litraa säilytystilaa, 6 avointa sisätaskua, 3 avointa etu- ja takataskua sekä vetoketjutasku ja mittanauhapidike. Löydät kaiken tarvitsemasi helposti ja nopeasti.

Keskikokoisessa työkalulaukussa (RSSMTB1) on 33 litraa säilytystilaa, 6 avointa sisätaskua, 4 avointa etu- ja takataskua, vetoketjutasku, mittanauhapidike, 2 sivutaskua kummallakin puolella ja kätevät hihnat vesivaakojen kiinnitystä ja kuljetusta varten.

Säilytys liikkeellä

RYOBI®-reppu on erittäin pehmeä ja mukava. Repussa (RSSBP1) on käytetty samaa kestävää runko- ja taskumateriaalia kuin muissa työkalulaukuissa. Siinä on kätevä sisätasku käsityökaluille, pehmustettu tietokonelokero, pehmustetut olkahihnat ja turvasolki. Siinä on myös paljon ulko- ja sisäsäilytystilaa ja sen kantokyky on 20 kg.

Reppu on saatavana myös pyörillä varustettuna (RSSBP2). Pyörät helpottavat työkalujen kuljettamista, minne ikinä menetkin.

Suuret työkalulaukut

RYOBI®:n isossa työkalulaukussa (RSSLTB1) on 49 litraa säilytystilaa, pehmustettu olkahihna, kaksoisvetoketjukiinnitys ja työkalulenkki. Voit olla varma, että tämä isompi malli on työkalujesi täydellinen säilytys- ja kuljetusratkaisu. Ulkopuolella on leveät vetoketjulliset taskut ja sivutaskut, joissa voi säilyttää tarvikkeita ja käsityökaluja.

Isossa pyörällisessä työkalulaukussa (RSSLTB2) on kaikki samat sisäkomponentit kuin isossa työkalulaukussa ja se on yhtä tilava, mutta lisäksi siinä on kestävät pyörät ja teleskooppikahva, joten laukun kuljettaminen on helppoa ja työkalut kulkevat mukana vaivattomasti.

Tietoa RYOBI

RYOBI® on jo 50 vuoden ajan tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. RYOBIN tuotteet on aina suunniteltu markkinoiden tarpeisiin, ja yhtiö on kehittänyt lukuisia innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki käyttäjien tarvitsemat ominaisuudet. RYOBIN työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareille, niin verstaaseen kuin puutarhaankin. RYOBIN työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. RYOBI, Empire sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee ovat Techtronic Industriesin tuotemerkkejä.

Matias Poutanen
Sales Director AEG & RYOBI