2021-06-08 09:30Lehdistötiedote

Ryobin uudet liimapistoolit ovat täydellinen lisä kädentaitoprojekteihin

LiimapistooliRyobin uudet liimapistoolit ovat täydellinen lisä askarteluun.

Miniliimapistooli RGLM18

Hallinta ja tarkkuus

Tämä erittäin kompakti, johdoton 7 mm miniliimapistooli sopii täydellisesti harrastuksiin ja askarteluun. 1,8 mm suutin sopii erinomaisesti tarkkaan työskentelyyn, kuten koristeluun, mallien tekoon ja jopa kodin pienimpien korjausten tekemiseen. Johdottomalla liimapistoolilla yksityiskohtien viimeistely sujuu helposti.

Lämpenee nopeasti

Sähkötoiminen tukiasema lämmittää liimapistoolin tehokkaasti 170 °C käyttölämpötilaan jopa 4 minuutissa, joten voit aloittaa työt nopeasti ilman odottelua. Tehokkaan lämmönpidätyksen ansiosta liima pysyy kuumana 3 minuutin työskentelyn ajan, ennen kuin se pitää lämmittää uudelleen tukiasemassa.

Tukiaseman etuosassa oleva tippakaukalo kerää kuumat liimajäämät, jotta työpinnoille ei synny sotkua. Liimapistoolin mukana tulee kolme liimapuikkoa, joiden avulla pääset alkuun, ja se on yhteensopiva minkä tahansa tuotemerkin 7 mm:n liimapuikon kanssa.

Miniliimapistooli sopii täydellisesti tarkkaan työskentelyyn.

Liimapistooli RGL18

Monipuolinen

Tämä akkukäyttöinen kahden lämpötilan liimapistooli sopii monille materiaaleille, kuten paperille, pahville, tekstiileille, nahalle, muoville, puulle, metallille, korkille tai kivelle. Olipa projekti mikä tahansa, työ hoituu tämän monipuolisen liimapistoolin avulla.

Korkea 200 °C lämpötila on ihanteellinen vaativiin kiinnityksiin, kun taas 130 °C matala tila lämpöherkkien materiaalien, esimerkiksi nahan tai tekstiilien kanssa työskentelyyn”, Ryobin tuotepäällikkö Nicolai Eppers kuvailee.

Liimapistoolissa on myös vaihdettava suutin. Pitkä suutin sopii täydellisesti vaikeapääsyisiin kohteisiin ja ohut suutin mahdollistaa tarkemman levityksen.

Liimapistoolissa on vaihdettava suutin monipuoliseen työskentelyyn.

Lämpenee nopeasti

Äärimmäisen energiatehokkuuden ansiosta liima lämpenee haluttuun lämpötilaan 3 minuutissa, joten olet hetkessä valmis aloittamaan.

Liimapistoolin mukana toimitetaan kolme 11 mm:n liimapuikkoa, ja se on yhteensopiva kaikkien tuotemerkkien 11 mm:n tai 12 mm:n liimapuikkojen kanssa.

Osa ONE+™-järjestelmää

ONE+™-tuoteperheeseen kuuluvissa uusissa 18V laitteissa voidaan käyttää mitä tahansa ONE+™-akkua! Samaa akkua voidaan käyttää pian jo yli 150 työkalussa, jotka kattavat kaikki tarpeet nikkarointi- ja puutarhakäytössä.

Liimapistooli RGL18

Teho                                                18 V

Suurin lämpötila (°C)                    200

Suuttimen halkaisija (mm)          3.0 ja 2.5

Liimapuikon koko (mm)               11, 12

Vakiovarusteet                              3 x 11 mm liimapuikkoa ja  1 x pitkä suutin

Paino ilman akkua (kg)                0,4

Tuotenumero                                5133005002

EAN-koodi                                     4892210191632

Miniliimapistooli RGLM18

Teho                                                18 V

Suurin lämpötila (°C)                   170

Suuttimen halkaisija (mm)         1,8

Liimapuikon koko (mm)              7

Vakiovarusteet                             3 liimapuikkoa

Paino ilman akkua (kg)               0,8

Tuotenumero                               5133005001

EAN-koodi                                    4892210191625

Tietoa RYOBI

RYOBI® on jo 50 vuoden ajan tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. RYOBIN tuotteet on aina suunniteltu markkinoiden tarpeisiin, ja yhtiö on kehittänyt lukuisia innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki käyttäjien tarvitsemat ominaisuudet. RYOBIN työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareille, niin verstaaseen kuin puutarhaankin. RYOBIN työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. RYOBI, Empire sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee ovat Techtronic Industriesin tuotemerkkejä.

Matias Poutanen
Sales Director AEG & RYOBI