2021-06-01 07:02Lehdistötiedote

Ryobin uusilla ONE+ Bluetooth-kaiuttimilla kuuntelet musiikkia missä tahansa!

kannettava kaiutinHelposti mukana kulkevat kaiuttimet tuovat musiikin mukaasi kaikkialle.

ONE+ Bluetooth-kaiutin RBT18-0

Erinomainen äänenlaatu

Olitpa sitten retkeilemässä, nikkaroimassa verstaassa suosikkiprojektisi parissa tai järjestämässä juhlat, uusi ONE+ Bluetooth-kaiutin tarjoaa ensiluokkaista ääntä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kaksi 10W kaiutinta tuottavat selkeää ja terävää ääntä, ja innovatiivinen bassorefleksitekniikka tekee äänestä entistäkin tuhdimman, jotta saat parhaan mahdollisen elämyksen mukana kulkevassa paketissa.

Ensiluokkaiset ominaisuudet

Bluetoothin kantama on jopa 25 metriä, joten voit viettää kesäpäivää musiikin tahdissa yhteysongelmia murehtimatta. 2,1 A USB-portti lataa nopeasti kaikki USB-laitteet.

Käyttäjäystävällinen

Bluetooth-merkkivalo näyttää Bluetooth-yhteyden tilan, ja selkeä ohjauspaneeli helpottaa navigointia ja kaiuttimen käyttöä. Tätä kaiutinta on helppo kuljettaa mukana, sillä siinä on ergonominen kuminen kantokahva.

ONE+ Bluetooth-minikaiutin RBTM18-0

Erittäin kompakti

Uusi kompakti ONE+ Bluetooth-minikaiutin pitää musiikin aina mukanasi, olitpa sitten tien päällä, remontoimassa, rannalla tai harrastamassa lempilajiasi. Tämä vain 44 mm leveä ja 0,3 kg painava, erittäin kompakti kaiutin tarjoaa äärimmäistä kannettavaa ääntä.

Ensiluokkaiset ominaisuudet

Laitteen Bluetooth-kantama on jopa 25 metriä, joten yhteysongelmista ei tarvitse huolehtia. Kompaktista muotoilustaan huolimatta 5W kaiutin tarjoaa erinomaisen äänenlaadun myös suurimmalla äänenvoimakkuudella.

Käyttäjäystävällinen

Osa ONE+™-järjestelmää

ONE+™-tuoteperheeseen kuuluvissa uusissa 18V laitteissa voidaan käyttää mitä tahansa ONE+™-akkua! Samaa akkua voidaan käyttää pian jo yli 150 työkalussa, jotka kattavat kaikki tarpeet nikkarointi- ja puutarhakäytössä.

ONE+ Bluetooth-kaiutin RBT18-0

Teho                                                                                                          18 V

Mukana toimitettavien akkujen/paristojen määrä                           0

Kaiuttimen teho (W)                                                                              20

Kaiuttimen halkaisija (mm)                                                                   76

Latausliitännät                                                                                        1 x 2,1 Ah

Paino (ilman akkua) (kg)                                                                       1,6

Tuotenumero                                                                                          5133004999

EAN-koodi                                                                                               4892210191489

ONE+ Bluetooth-minikaiutin RBTM18-0

Mukana toimitettavien akkujen/paristojen määrä                           0

Kaiuttimen teho (W)                                                                              5

Kaiuttimen halkaisija (mm)                                                                  44

Paino (ilman akkua) (kg)                                                                       0,3

Tuotenumero                                                                                          5133005000

EAN-koodi                                                                                               4892210191502

Aiheet: ONE+

Tietoa RYOBI

RYOBI® on jo 50 vuoden ajan tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. RYOBIN tuotteet on aina suunniteltu markkinoiden tarpeisiin, ja yhtiö on kehittänyt lukuisia innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki käyttäjien tarvitsemat ominaisuudet. RYOBIN työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareille, niin verstaaseen kuin puutarhaankin. RYOBIN työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. RYOBI, Empire sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee ovat Techtronic Industriesin tuotemerkkejä.

Matias Poutanen
Sales Manager AEG & RYOBI