2021-01-12 12:30Lehdistötiedote

Kiillota autosi uudella RYOBIN ONE+ kiillotuskoneella

KiillotuskoneKiillota, vahaa ja poista naarmut uudella ONE+ kiillotuskoneella.

Uusi ONE+ 18V kiillotuskone

Kaksitoimisella ONE+ kiillotuskoneella saat pinnat kiiltämään, olitpa sitten kiillottamassa autoa tai venettä tai vaikkapa kunnostamassa huonekaluja.

Kiillotuskoneen avulla saat auton tai veneen kiiltämään ilman ammattilaisten apua. Helppokäyttöisen työkalun avulla voit poistaa naarmut ja hankaumat kotona sekä säästää siten aikaa ja rahaa. Säädettävä nopeus mahdollistaa kaikenlaisten hankaumien ja kevyiden naarmujen poistamisen. Kaksitoimisen epäkeskoliikkeen ansiosta lopputulos on tasainen eikä maalipinta vaurioidu.

Ergonominen muotoilu takaa tukevan otteen ja käyttömukavuuden. Lukituskytkimen ansiosta työkalusta voi pitää kätevästi kiinni kahdella kädellä.

Mukana toimitettavat lisävarusteet

Työkalun mukana toimitetaan kolme laikkaa eri käyttötarkoituksiin. Lisäämällä naarmunpoistoainetta punaiseen laikkaan voit poistaa maalipinnan epätasaisuudet ja lisäämällä kiillotusainetta keltaiseen laikkaan voit parantaa väriä ja viimeistelyä. Lisäksi voit levittää suojaavan pinnoitteen käyttämällä vahaa ja mustaa laikkaa. Siirtyminen eri käyttötarkoitusten välillä on helppoa laikkaa vaihtamalla. Kätevä kiinnitys on yhteensopiva kaikkien tuotemerkkien kanssa.

Teho

18 V

Mukana toimitettavien akkujen määrä

0

Epäkeskoliike (mm)

8

Kierrosnopeus (opm)

30007500

Laikan enimmäishalkaisija (mm)

125

Paino akkuyksikön kanssa (kg)

2,2

Tuotenumero

5133004845

EAN-koodi

4892210188076

ONE+™-sarjan uusimpana jäsenenä 18V kiillotuskoneessa voidaan käyttää mitä tahansa ONE+™-akkua! Samaa akkua voidaan käyttää yli 100 työkalussa, jotka kattavat kaikki tarpeet kotona ja puutarhassa.

Aiheet: ONE+

Tietoa RYOBI

RYOBI® on jo 50 vuoden ajan tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. RYOBIN tuotteet on aina suunniteltu markkinoiden tarpeisiin, ja yhtiö on kehittänyt lukuisia innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki käyttäjien tarvitsemat ominaisuudet. RYOBIN työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, niin verstaaseen kuin puutarhaankin. RYOBIN työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. RYOBI, Empire sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee ovat Techtronic Industriesin tuotemerkkejä.

Matias Poutanen
Sales Director AEG & RYOBI